hoe overleef ik regen in Ghana - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu hoe overleef ik regen in Ghana - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

hoe overleef ik regen in Ghana

Blijf op de hoogte en volg Tess

22 Februari 2013 | Ghana, Golokuati

ohohoh wat een dag gisteren. het was heel de dag warm op stage. maar om 5 uur veranderede alles het begon te regenen hele erge harde wind. ik had net samen met Anne en Laura de was buiten opgehangen en we konden meteen alles naar binnen brengen. ondertussen ging het licht ook nog uit dus we zagen helemaal niks, en het fijne is dat we ook een lekage hebben binnen al het bestek was vies en nat de vloer stont blank. was wel heel leuk om het mee te maken hoor. verder is vandaag vrijdag 22 december de bibliotheek officieel geopent voor de studenten en de leraren, de studenten kwamen met z'n alle kijken hoe Anne Laura en ik het rode lint door knipte. Dit weekend gaan we naar de watervallen toe en zodnag gaan er een paar naar de kerk, ik ga niet mee want je moet daar erg serieus zijn en niet lachen en ik kan echt geen 3 uur stil zitten het is van 05:00 tot 08:00 dus ik ga het niet doen. want als je gaat lachen is dat erg onbeschoft. Nou Nederland nog 4 weken en 5 dagen ben ik weer terug. doeidoeixxx

  • 22 Februari 2013 - 12:21

    Lauret:

    Word tijd dat je terug komt!!

  • 23 Februari 2013 - 09:03

    Tess:

    hoy tess,

    we hebben van je moeder gehoord dat het zo hard heeft geregend.
    is de bibliotheek mooi geworden?
    wat ga jij doen als de anderen naar de kerk gaan?
    ga je dan uitslapen.
    we horen dat nog wel

    gr. oma en opa.
    veel liefsxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 25 Februari 2013 - 09:12

    Paul:

    Hoi Tess,

    Leuk dat je de officiele opening van de bibliotheek mocht verrichten.
    Ik kan me voorstellen dat als het daar regent ook alles eteen blank staat. Fatsoenlijke waterafvoer zal er waarschijnlijk niet zijn. Het blijft leuk om je verslagen en belevenissen te lezen. Nog een paar weken en dan zit het erop.
    Ben benieuwd wat er de komende dagen weer allemaal op je pad komt.
    XXX Paul

  • 25 Februari 2013 - 13:39

    Boudewijn:

    Hoi Tess,

    Geweldig leuk om te lezen over al jouw belevenissen. De door jullie opgeknapte bibliotheek ziet er super uit!! Moeten de studenten er natuurlijk wel voor zorgen dat dit ook zo blijft!! :-)
    Kunnen jullie nog een sponsor gebruiken bij al jullie goede werk? Misschien dat er een paar nieuwe boeken kunnen worden aangeschaft of ander materiaal. Ik zal zorgen dat er een bedrag van 75 Cedi op jouw rekening wordt gestort (maar dan in euro's :-) = € 30 ).
    Kijk maar of je er een nuttige/leuke bestemming voor vindt in de komende weken.

    Veel plezier en groetjes,
    Boudewijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Tess

Hoi, ik ben Tess Gonsalves, 19 jaar oud. Ik ga samen met andere leerlingen van het Vitalis College de uitdaging aan om voor 9 weken naar Ghana te gaan . Ik ga daar werken in een dovenschool. Ik zal in de periode dat ik in Ghana zit reisverslagen bijhouden zodat iedereen kan volgen hoe het mij vergaat.

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 8755

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 27 Maart 2013

Ghana 2013

Landen bezocht: