dovenschool - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu dovenschool - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

dovenschool

Blijf op de hoogte en volg Tess

27 Februari 2013 | Ghana, Golokuati

wat we vandaag toch weer mee hebben gemaakt was wel even schrikken. we zaten in de bibliotheek te computeren en oppeens zien we mensen rennen en helemaal in paniek. wij hadden geen flauw idee wat er aan de hand was natuurlijk. wat dus bleek is dat iemand van buiten af dus iemand van straat een student van de dovenschool in zijn arm heeft gesneden en in zijn nek. iedereen was in paniek en helemaal verdrietig. de student is naar het ziekenhuis gebracht en we moeten afwachten hoe het verder allemaal afloopt. het was erg heftig in de ochtend.

  • 27 Februari 2013 - 12:19

    Babette Gonsalves:

    Hoi Schat,

    Zo maak je nog eens iets mee zeg. Ben maar voorzichtig, Wat is er met die gene gebeurd die gestoken had?
    Hopelijk wel opgepakt. xxx Mama

  • 27 Februari 2013 - 12:45

    Riet Vreeke :

    Hoi lieverd wat een toestand Zo zie je maar overal op de wereld lopen gestoorde rond
    Zo maak je wel van alles mee ook minder leuke dingen Wees voorzichtig meisje DIKKE KNUFFEL van mij

  • 27 Februari 2013 - 20:44

    Margreet Vierenhalm:

    Hoi Tess,

    Je moeder heeft er voor gezorgd dat ik je reisverslagen kan lezen. Hartstikke leuk om je belevenissen te volgen!! Wat een avontuur zeg!! Wel eng wat je hebt meegemaakt. Hopelijk komt het goed met het slachtoffer. Heel veel succes daar en geniet van deze bijzondere ervaring. Stoer van je hoor!!
    Ook groetjes van Peter, Wietske en Jan!! Groetjes, Margreet

  • 27 Februari 2013 - 20:45

    Margreet Vierenhalm:

    Hoi Tess,

    Je moeder heeft er voor gezorgd dat ik je reisverslagen kan lezen. Hartstikke leuk om je belevenissen te volgen!! Wat een avontuur zeg!! Wel eng wat je hebt meegemaakt. Hopelijk komt het goed met het slachtoffer. Heel veel succes daar en geniet van deze bijzondere ervaring. Stoer van je hoor!!
    Ook groetjes van Peter, Wietske en Jan!! Groetjes, Margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Tess

Hoi, ik ben Tess Gonsalves, 19 jaar oud. Ik ga samen met andere leerlingen van het Vitalis College de uitdaging aan om voor 9 weken naar Ghana te gaan . Ik ga daar werken in een dovenschool. Ik zal in de periode dat ik in Ghana zit reisverslagen bijhouden zodat iedereen kan volgen hoe het mij vergaat.

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 8749

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 27 Maart 2013

Ghana 2013

Landen bezocht: