weekend 16 en 17 februari - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu weekend 16 en 17 februari - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

weekend 16 en 17 februari

Blijf op de hoogte en volg Tess

18 Februari 2013 | Ghana, Golokuati

Yess we hebben weekend eindelijk, wat een drukke week hebben we achter de rug. Zaterdag gingen we vroeg met z’n alle zwemmen in Ho samen met andere studenten uit een ander plaatsje. Wat keek ik er naar uit om een keer in het zwembad te kunnen duiken. We moesten allemaal 10 Cedi betalen en konden dan tot 4 uur daar blijven op het terrein. De baas vertelde dat er een groot feest kwam dus er konden wat voorbereidingen plaats vinden. Nou dat hebben we gemerkt allemaal Afrikaanse muziek, was geweldig soort van Disco zwemmen. Moest meteen denken aan SHOWTIME zulke leuke muziek. Toen gingen we lunchen ik had heerlijke spaghetti genomen. Op Zondag gingen we naar de Apen toe, dat is een afgezet stukje waar allemaal apen los lopen. Geweldig om mee te maken maar wel heel spannend, want ik hou niet echt van beesten. We kregen allemaal een banaan en mochten de dieren voeren, ze kwamen op je afgerend niet normaal ze pakte letterlijk je banaan en pelde het af en aten het rustig op heel raar om te zien. Ik heb een gezellig en leuk weekend gehad. Ik mis Nederland wel hoor maar het is nog 5 weken dus komt goed.
DoeiDoei

  • 18 Februari 2013 - 17:34

    Babette:

    Hoi Schat,
    Weer een leuk stukje. De foto's die erbij horen staan op facebook. Heb je Tess niet als vriend, kan je haar via mij vinden.
    Fijn dat jullie een zwembad gevonden hebben, zo konden jullie lekker uitrusten voor de volgende stage week. Werk ze deze week en ik zie je woensdag op skype
    xxx mama

  • 19 Februari 2013 - 11:51

    Oma:

    Hallo Tess,
    Wat een fijn weekend hebben jullie gehad!
    Lekker om eens iets anders te doen .
    De foto,s van facebook heb ik nog niet gezien,dat komt omdat ik geen fasebook heb.
    gisteravond zijn Jop en Floor op de koffie geweest en Jop heeft opa geholpen om op
    Facebook te komen!
    Nou je weet dat wij niet zo handig zijn maar hij vond het heel leuk
    Nou schat,werk ze van de week .
    Heel veel liefs uit Breda van
    Opa en Oma
    Dikke kusjes!
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    iWe missen je wel hoor !

  • 21 Februari 2013 - 14:42

    Linda:

    Hey Tessie!!
    Jij aan het zwembad dit weekend, ik met je moeder naar de HUISHOUDBEURS!!! Jeetje, wat een belevenis. Ik lig ook liever aan een zwembad denk ik. En nog met de trein geweest ook, zoals het echte huismutsen betaamd. We hebben wel verschrikkelijk de slappe lach gehad, en nog in een stiltecoupé ook! Dat werd niet zo gewaardeerd door andere mensen. Maar goed, ik hou je moeder lekker bezig, en ook jong. We hebben een cremepje gekocht waar we 10 jaar jonger van worden, dus als je haar weer ziet, dan wel zeggen dat die 9 weken rust in huis haar goed hebben gedaan omdat ze er zo jong uit ziet!
    Hoe is het met de mooie donkere Ghaneese mannen? O nee, daar mag je niet naar kijken! Nou, bij Jamie en Megan wil he tnog niet zo vlotten met de leifde. Misschien moet jij ze straks toch maar eens uitleggen hoe jij dat deed toen je zo oud was als zij.
    Dit weekend het verjaardagsfeestje van Jamie en Megan, jammer dat je er niet bij bent. We zullen een borrel op je drinken!
    Nou meis, geniet van het bijzondere leven daar, ik hoop dat jullie nog andere dingen gaan doen dan verven, en veel plezie rmet je collega's en de studenten!
    Liefs, Linda en de rest van FC Bavel. xxx

  • 21 Februari 2013 - 21:44

    Ria Stoop:

    hoi Tess,


    Leuk om je verslagen te lezen, ik denk dat deze reis je nog lang bij zal blijven.

    Het is best wel goed dat je het druk hebt, gaan de dagen snel voorbij , en voordat je het

    weet ben je weer thuis. Je oma ( Marij ) is al best goed op de pc.

    Groetjes Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Tess

Hoi, ik ben Tess Gonsalves, 19 jaar oud. Ik ga samen met andere leerlingen van het Vitalis College de uitdaging aan om voor 9 weken naar Ghana te gaan . Ik ga daar werken in een dovenschool. Ik zal in de periode dat ik in Ghana zit reisverslagen bijhouden zodat iedereen kan volgen hoe het mij vergaat.

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 8757

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 27 Maart 2013

Ghana 2013

Landen bezocht: