dag 14 en 15 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu dag 14 en 15 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

dag 14 en 15

Blijf op de hoogte en volg Tess

12 Februari 2013 | Ghana, Golokuati

Hallo allemaal
Vandaag op de dovenschool geweest en de muren weer flink lopen verven samen met de studenten Linda! we doen hier alles met de studenten en kinderen. Vandaag kwamen ook nieuwe mensen bij ons in het huisje aan. Het zijn leuke mensen 2 jongens en 1 meisje heel gezellig.

dag 15:
Vandaag hebben we een muur schilderij gemaakt in de bibliotheek, jullie kennen allemaal wel fabeltjes krant uil. Heel leuk om te zien dat de kinderen het leuk vinden. Verder hebben we niet veel gedaan vandaag.

  • 13 Februari 2013 - 10:46

    Oma:

    Hallo Tess.
    Ik zit je berichtje te lezen.
    Vanmiddag komt je moeder mij ophalen en dan ga ik bij haar naar jouw skypen
    Opa is met je vader naar Ahoy in rotterdam voor het tennistournooi van de ABN
    Daarom ga ik vanmiddag naar je moeder op de thee!
    Mark gaat vanavond voor het eerst bij NAC trainen.
    Dat zal best leuk worden voor Marc.

    Heel veel dikke zoenen van Oma Marijke
    .

  • 13 Februari 2013 - 15:11

    Seema:

    Tess wat leuk om jou verhalen te lezen. je schrijft zo grappig. ik vind het super stoer wat je doet. die kakkerlakken enzo. ik stond al meteen op het dak. Geniet van alle ervaringen. voor je weet is het voorbij. dat je soms ook slechte dagen hebt hoort erbij. je zit aan de andere kant van de wereld. en niet zomaar een land. alles anders dan hier. maar dat maakt je ervaring des te mooier! geniet ervan. ik kijk uit naar al je verhalen. liefs,
    Seema

  • 13 Februari 2013 - 15:48

    Romy:

    Nóg 6 weken schattiee we Skype vrijdag goed? Rond half 3 mijn tijd of kan je eerder? Ik hoor het wel ! Dikke kus xxxxx

  • 16 Februari 2013 - 10:52

    Opa:

    Hoy Tess,

    Als ik je verslagen lees, ben je erg gelukkig in Ghana.
    Je leert er erg veel voor later.
    Eten jullie die kakkerlakken op en zijn ze lekker??????????????????
    Dat hoor ik nog wel als je weer thuis komt.
    Veel nieuws heb ik niet te vertellen, wand dat hoor ik van jou
    moeder en van oma.
    Nog veel kusjes van opa.

    DoegGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.

  • 17 Februari 2013 - 12:58

    S. Gonsalves.:

    Hoi Tess,
    Even ook een berichtje van mij,leuk om je verslagen te lezen en te zien dat je zoveel doet en meemaakt.
    Wat zal jij veel te vertellen hebben als je weer thuis bent en misschien is het ook wel weer wennen na
    9 weken weggeweest te zijn.
    Ik wens je nog 6 goede en gezellig weekjes daar toe en nog veel mooie belevenissen!
    Dag lieve schat houdt je taai,dikke kus OMA PROOST.

  • 15 Maart 2013 - 18:15

    S.Gonsaves.:

    Hallo Tess,
    Hier ben ik nog een keer om je nog 2gezellige weken te wensen en een goede terugreis naar huis.
    Wat heb jij enorm veel gedaan en gezien,hartstikke leuk hoor.Heb je gemist tooen de fam.uit
    Ulvenhout 2 weken geleden hier op bezoek was met Bart en Tom.Het was erg gezellig en ik hoop echt
    dat jij er de volgende keer weer bij bent!!
    Tess geniet nog even van alles daar in Ghana en tot ziens in Nederland.Liefs en 3 zoenen,Oma Proost.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Tess

Hoi, ik ben Tess Gonsalves, 19 jaar oud. Ik ga samen met andere leerlingen van het Vitalis College de uitdaging aan om voor 9 weken naar Ghana te gaan . Ik ga daar werken in een dovenschool. Ik zal in de periode dat ik in Ghana zit reisverslagen bijhouden zodat iedereen kan volgen hoe het mij vergaat.

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 8756

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 27 Maart 2013

Ghana 2013

Landen bezocht: