dag 12 en 13 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu dag 12 en 13 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

dag 12 en 13

Blijf op de hoogte en volg Tess

11 Februari 2013 | Ghana, Golokuati

Zo me weekend is voorbij, we hebben niet veel gedaan dit weekend we wilde naar Hohoe gaan hoor alleen Anne was helaas ziek geworden dus bleven we thuis om voor Anne er te zijn. Toen we zijn we zondag naar Hohoe geweest maar alles was dicht. Dus we hebben heel het weekend lekker niks gedaan. Vandaag zijn we naar de dovenschool geweest en zijn we verder gegaan met schilderen. Heb met mama lopen skype. Vandaag komen de nieuwe studenten aan dus ben benieuwd wat ze van alles vinden.

  • 11 Februari 2013 - 17:36

    Linda:

    Hey Tessie!!!
    Leuk om zo je leven daar te volgen. Vooral die kakkerlakken lijken me erg gezellig telkens in huis. Ik zou vooral gek owrden van spinnen, maar daar heb ik gelukkig nog niks over gelezen.
    Maarre..... je bent alsmaar bekaf, en als ik dan lees wat je doet daar, dan heb je het nog helemaal niet zo druk! Een watje ben je!! Of je schrijft niet alles op, dat kan natuurlijk ook. Denk wel dat je van alle indrukken en de warmte al moe kan worden.
    Mogen jullie niet echt met de kinderen aan de slag daar? Zijn jullie er alleen voor andere klusjes? Of komt dat nog? Dat lijkt me wel het leukst namelijk.
    Wel supergaaf al die indrukken zo. Die mensen, die cultuur, het eten.....
    Ik heb je nog een berichtje gestuurd via facebook, maar denk dat dit zo makkelijker is he?!
    Nou meis, geniet ervan, ik zal een beetje op je moeder passen. We gaan samen naar de huishoudbeurs!!! Nou, dan moet ik wel heel veel van je moeder houden als ik dat met haar doe!
    xx Linda en de bavianen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Tess

Hoi, ik ben Tess Gonsalves, 19 jaar oud. Ik ga samen met andere leerlingen van het Vitalis College de uitdaging aan om voor 9 weken naar Ghana te gaan . Ik ga daar werken in een dovenschool. Ik zal in de periode dat ik in Ghana zit reisverslagen bijhouden zodat iedereen kan volgen hoe het mij vergaat.

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 8759

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 27 Maart 2013

Ghana 2013

Landen bezocht: