Dag 7 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Tess Gonsalves

Blijf op de hoogte en volg Tess

05 Februari 2013 | Ghana, Golokuati


Hallo mensjes van het goede leven!
Het is hier super vandaag zijn we naar de watervallen geweest met de andere studenten. Toen we aankwamen moesten we 10 cedi betalen dat is ongeveer 5 euro. Eerst moesten we een uur wandelen tot we bij de watervallen waren. Ik voelde mezelf net alsof ik weer op scouting zat wat een stuk lopen zeg in de zon. Toen we bij de watervallen kwamen zijn we meteen in het water gesprongen wat was dat lekker zeg. Allemaal Ghanese die foto’s gingen maken van ons dat vond ik wel raar. Eenmaal terug bij de Trotro ( een busje in Ghana) gingen we ergens eten op Cees zijn kosten want hij is dinsdag 5 februari jarig. In Nederland ben je binnen 2 uur klaar met eten. Hier hebben wij 2 uur lang moeten wachten op eten dat was echt verschrikkelijk. Wat dus bleek is dat ze hier in Ghana alles vers gaan halen. Ik had Franse frietjes met majonaise en kip gekozen. Toen we eenmaal ons eten kregen moesten we wachten tot iedereen had, dat was een ramp want het water liep me in de mond toen ik die majonaise zag en die frietjes. Eerst gingen we nog bidden. Dat is iets waar ik nog steeds aan moet wennen, maar dat is hier heel gewoon. Toen konden we eindelijk eten en wat heb ik ervan genoten zeg. Eenmaal terug in ons huisje wilde ik naar bed gaan, maar helaas en zat een hagedis in me bed . Laura heeft mij geholpen . Ik heb heel de slaapkamer geveegd en gepoetst en bij het verschuiven van mijn koffers liep er een super dikke kakkerlak onder me koffer vandaan. En toen moest ik nog gaan slapen. Gelukkig ging dat goed, maar wat was dit een lange dag zeg. Heb wel genoten maar toch blijf ik Nederland missen.
Goodnight
xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Tess

Hoi, ik ben Tess Gonsalves, 19 jaar oud. Ik ga samen met andere leerlingen van het Vitalis College de uitdaging aan om voor 9 weken naar Ghana te gaan . Ik ga daar werken in een dovenschool. Ik zal in de periode dat ik in Ghana zit reisverslagen bijhouden zodat iedereen kan volgen hoe het mij vergaat.

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 8725

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 27 Maart 2013

Ghana 2013

Landen bezocht: