dag 10 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

dag 10

Blijf op de hoogte en volg Tess

07 Februari 2013 | Ghana, Golokuati

Vandaag gingen we een begin maken in de bibliotheek op de dovenschool. We wisten niet waar we moesten beginnen maar uiteindelijk hebben we een start gemaakt. we zijn al een heel eind gekomen met het sorteren van boeken en spullen. Vandaag voelde ik me totaal niet lekker heb gen idee hoe het komt. Maar na onze stage gingen we naar Pandoe daar is een grote markt waar je alles kunt kopen. We hadden veel dingen nodig en me sigaretten waren op dus moest weer inslaan voor de komende weken hihi. De markt in Pandoe is heel groot en heel erg druk overal mensen schreeuwen en gillen. Ik werdt er zelf echt gek van. Toen zijn we spullen gaan halen voor in het huis wat we nog niet hadden, zoals een prullenbak emmers wastijlen tuinstoelen. We willen dit allemaal voor zaterdag geregeld hebben want dan komen de nieuwe studenten al weer aan. Toen was het 6 uur wij wilde een taxi terug pakken naar Golokuati maar dat ging niet zo simpel want er is voetbal hier in Ghana dus niemand wilde ons naar huis rijden. zaten we daar maar gelukkig kende we iemand die een taxi kon regelen voor ons. toen we thuis waren hadden we nog een afwas van 3 dagen staan we waren bek af en moesten alles nog schoonmaken en koken. we hadden deze avond lekker spaghettie op. in de avond hoorde we overal de televisie aanstaan door dat voetbal. toen had Ghana gescoort en hoorde iedereen gillen en doen. toen zijn Laura en ik even naar de buren gegaan om te kijken op de televisie. Helaas heeft Ghana verloren tijdens de penalty's schieten. Ik hoop zo dat ik mag meemaken dat ze winnen. Nou ik ga slapen goodnight!!!

  • 07 Februari 2013 - 15:33

    Babette Gonsalves:

    Hoi schatje,
    Hier weer een berichtje van mij. Zelf wij hebben gisteren naar de wedstrijd van Ghana gekeken. Jammer inderdaad dat ze verloren hebben. Volgende keer beter. Fijn ook dat we veel skypen. Bijna 2 weken ben je nu weg, maar wat heb je al veel mee gemaakt. Over 6 weken zit je rugzak vol met ervaringen en belevenissen. Nou lieve schat tot horens/skype xxx jes mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Tess

Hoi, ik ben Tess Gonsalves, 19 jaar oud. Ik ga samen met andere leerlingen van het Vitalis College de uitdaging aan om voor 9 weken naar Ghana te gaan . Ik ga daar werken in een dovenschool. Ik zal in de periode dat ik in Ghana zit reisverslagen bijhouden zodat iedereen kan volgen hoe het mij vergaat.

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 8760

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 27 Maart 2013

Ghana 2013

Landen bezocht: