weekendje Ho - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu weekendje Ho - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

weekendje Ho

Blijf op de hoogte en volg Tess

13 Maart 2013 | Ghana, Golokuati

afgelopen weekend zijn we naar Ho geweest, daar was de familie van Laura en ze vroegen of wij kwamen. Anne en ik zijn vrijdag ochtend vroeg vertrokken naar Ho, eerst vanuit golokwatie eent axi gepakt naar Pandoe, en toen weer in de Trotro naar Ho. Vanuit Ho zijn we met een taxi naar Bob Coffee gegaan want daar waren laura en haar familie. We hebben een heerlijk weekend gehad, we zijn van vrijdag tot zondag gebleven, zaterdag middag ging de familie van Laura weer terug naar huis. en wij bleven nog een nachtje. Er was ee heelrijk zwembad en een geweldige hotel kamer met 2 2 persoons bedden en airco dat was echt genieten. Ik ben heelrijk uitgerust van dat weekend.

We zijn ondertussen ook weer begonnen op de dovenschool. de Bibliotheek draait goed en de kinderen genieten erg. Zaterdag 16 maart gaan we een grote activiteit doen voor al de leerlignen, we gaan nederlandse spelletjes organiseren, zoals koek happen, watergevecht, spijkerpoepen. De andere studenten van ons huis gaan ons daarbij helpen.

Zondag 17 maart gaan we weer naar de watervallen toe, samen met de andere studenten. Even afkoelen. Maandag is Anne jarig en dat gaan we zeker vieren met z'n alle. Weosndag 20 maart is onze laatste stage dag want donderdag gaan we alles inpakken en opruimen want vrijdag vertrekken we al naar Accra, in Accra gaan we naar cape coast.
Cape coast is heel mooi en kan je goed de slavernij zien van vroeger. we blijven daar dan tot dinsdag 26 maart. we gaan dan naar ons hotel toe wat vlak bij het vliegveld ligt en zo gaan we woensdag 27 maart terug naar Nederland.

Nou ik ga nog even genieten en ik zie jullie allemaal weer snel
dikke kus vanuit Ghana

• 13 Maart 2013 - 09:41

Marianne:

Hoi Tess,

Leuk om te horen dat jullie het ook zo naar je zin hebben gehad samen met ons in Ho.
    Ja ,je zit dan toch ook gelijk opgescheept met 3 bijna!!! 50tigers maar een goed bed, airco en een lekker zwembad maken veel goed he haha.
    Wij zitten weer lekker te verkleumen hier en denken nog alle dagen terug aan de mooie tijd in Ghana !

Gr. Marianne

• 13 Maart 2013 - 12:52

Babette:

Hoi schat,

Wat doen jullie toch leuke dingen en maak je veel mee. Geweldig om te lezen allemaal. De tijd gaat nu wel heel snel zeg. Haal er de komende 2 week nog maar alles uit. Voor je het weet zit je weer in dit koude kikkerlandje en zou je nog heeel veel willen doen in Ghana. Neem alle mooie herinneringen mee naar Nederland. Ben ook super nieuwsgierig naar alle verhalen bij de foto's. Nou schat ik hoor/spreek je weer snel en maak er nog wat van, kus mama

• 13 Maart 2013 - 13:40

Linda:

He Tessie!!!
    Nog ff joh! Het schiet alweer op nu. Wil je alsjeblieft een beetje mooi weer meenemen daarvandaan? Wij zitten hier nog in de sneeuw bij nul graden!!! Bah!
    Enne, in Accra op tijd wegduiken voor enge mannen he! We zullen blij zijn om je straks weer heel terug te zien.
    Liefs uit Bavel! x

• 13 Maart 2013 - 22:14

Jeanette Vissers:

Hoi Tess,

Fijn da tjullie ook zo hebben genoten in Ho met ons.
    Het is prettig om gezien te hebben met wie Laura aan het werk is in Ghana.
    Ik ben trots op jullie en wat jullie daar allemaal doen en betekenen voor de kindjes.
    Geniet van je laatste weken en zeker ook nog van Cape coast.

Anne van jou kon ik de site niet vinden dus bij deze ; Dit is ook voor jou bedoeld!
    Heb je het leuke gele jasje nog gedragen??

Pas goed op jezelf en elkaar !

Groetjes, Jeanette(tanta Laura)

• 14 Maart 2013 - 10:27

0ma:

Hallo Tessje.
    Wat schrijf je toch leuk over jullie belevenissen daar in Ghana!
    Het thuisfront leest alles heel graag.
    Leuk om deze week nederlandse Spelletjes te doen met de scholieren.
    Het begint al aardig op te schieten en over 2 weekjes zien we je weer!
    Nog een paar fijne weekjes.
    Ben wel uiterst voorzichtig voor engerds
    Heel veel dikke kussen van oma en opa.
    tot gauw.