accra - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu accra - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

accra

Blijf op de hoogte en volg Tess

04 Maart 2013 | Ghana, Golokuati

Vandaag weer met stage begonnen, we hebben een heel leuk weekend gehad. we zijn dit weekend naar Accra geweest en hebben veel dingen gezien. we zijn eerst naar het hotel gegaan en konden we naar onze kamers om onze spullen neer te zetten. Daarna zijn we met de taxi naar het centrum gegaan en hebben we daar lekker gegeten echte nederlandse tosti en pizza maghertitha en een aardbeiden milkschake. heerlijk genoten ervan.We zijn naar de winkelstraat geweest en hebben daar gewinkelt. Daarna zijn we naar de Accra mall geweest en hebben daar boodschappen gedaan. Er was daar zo'n soort winkel die erg leek op de Primark heb daar goed gewinkelt. We zijn daarna naar het vliegveld gegaan en daar lang moeten wachten tot de familie van Laura aankwam. We zijn daarna meteen door gegaan naar het Hotel en vroeg ons bed in gegaan. De volgende ochtend hebben zijn we naar het TroTro station gegaan en met z'n alle naar huis gegaan. Toen we thuis waren was er een feest bij ons op het terrein want het huis bestondt 1 jaar dus het was groot feest. We hebben nog steeds geen water en stroom waarschijnlijk krijgen we dat pas woensdag weer als het mee zit. Maar gelukkig was het gisteren avond weer raak en begon het hardt te stormen en te regenen. dus we hebben weer lekker een regen douch genomen. we zijn vroeg naar bed gegaan want we waren moe van het weekend. Maandag komen er 4 nieuwe meiden bij ons wonen. dus die gaan Anne en ik opvangen naar Stage.

• 04 Maart 2013 - 18:24

Babette:

Hoi schat,

Fijn zeg dat we vanmiddag weer konden skypen. Was weer meer dan een week geleden. Iedere keer is het weer super om je verslagen te lezen. Ook de foto's van jullie regen douche zijn geweldig. Vandaag 4 nieuwe studenten erbij in jullie huis. Het wordt steeds drukker, romeliger hahaah. Over 3 weekjes kom je weer naar huis. Dan is het vandaag de laatste dag in Kolokwati. Wat gaat het toch allemaal snel. Geniet er nog maar fijn van, en ik zie je weer op skype dikke kus mama

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Tess

Hoi, ik ben Tess Gonsalves, 19 jaar oud. Ik ga samen met andere leerlingen van het Vitalis College de uitdaging aan om voor 9 weken naar Ghana te gaan . Ik ga daar werken in een dovenschool. Ik zal in de periode dat ik in Ghana zit reisverslagen bijhouden zodat iedereen kan volgen hoe het mij vergaat.

Actief sinds 17 Dec. 2012