weekendje Acra - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu weekendje Acra - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Tess Gonsalves - WaarBenJij.nu

weekendje Acra

Blijf op de hoogte en volg Tess

01 Maart 2013 | Ghana, Golokuati

Vandaag de laatste stage dag voor we weekend hebben. Dit weekend hebben we veel plannen. We gaan dit weekend naar Accra want de familie van Laura komt voor een week langs. We laten Laura natuurlijk niet alleen gaan dus we gaan met z'n alle mee. We vertrekken zaterdag ochtend vroeg uit Golokwati en dan gaan we met een trotro naar Accra dat is ongeveer 5 uur rijden. als we daar aankomen gaan we Accra bezichtigen en rond wandelen. Op zondag gaan we nog even boodschappen doen en winkelen in de Accra mal dat is een groot winkel centrum. En dan pakken we rond 12 uur weer de trotro terug naar Golokwati. Deze week is goed verlopen de studenten hier vinden het erg leuk dat de bibliotheek weer open is en genieten er erg van. We hebben helaas al 4 dagen geen stroom en al 2 dagen geen water. Dat is wel erg balen maar dat komt ook wel weer goed. Nou nog 4 weken en ben ik weer terug. Ik mis Nederland wel steeds meer maar nog even wachten en dan zit ik weer in het vliegtuig naar huis.

  • 01 Maart 2013 - 11:02

    Oma:

    Hallo schat,
    Wij lezen iedere dag je verslagjes.
    Wat een leuke foto,s met die kinderen van de dovenschool!
    Het zal best een leuk weekend worden in Acra
    Slapen jullie dan in een Hotel?
    Je moeder heeft spulletjes meegegeven aan de moeder van Laura
    Iedereen vraagt hoe het je vergaat in Ghana ?
    Als we alles horen en zien van je verslagjes en de foto,s dan zien we wel dat je het best naar
    je zin hebt.
    Wij zullen blij zijn als je weer thuis komt,want het is wel erg lang dat je uit Beda bent!
    Nog vier weken en dan kunnen we de slingers ophangen voor je thuiskomst


    Veel liefs en kussen van opa en oma.

  • 03 Maart 2013 - 12:37

    Paul:

    Hoi Tess,

    Heb je de persoon die gestoken is ook gezien? Wel een heftige belevenis. Pas je goed op je zelf ?!?
    Ik merk dat je al aardig bent ingeburgerd, want 4 dagen geen stroom en 2 dagen geen water wordt, in tegenstelling tot de eerste dagen, al gerelativeerd.
    Ik ben harstikke trots op het feit dat je dit avontuur bent aangegaan en hoe je je daar staande houdt !! Nog een paar weekjes, dan ben je weer in Nederland en in een "andere" wereld.

    Heel veel liefs en let goed op je zelf .
    XXXXXXXXXXXXX Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Tess

Hoi, ik ben Tess Gonsalves, 19 jaar oud. Ik ga samen met andere leerlingen van het Vitalis College de uitdaging aan om voor 9 weken naar Ghana te gaan . Ik ga daar werken in een dovenschool. Ik zal in de periode dat ik in Ghana zit reisverslagen bijhouden zodat iedereen kan volgen hoe het mij vergaat.

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 8735

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 27 Maart 2013

Ghana 2013

Landen bezocht: